mandag 26. oktober 2009

Jeg strikker...

...selv om det ikke har kommet inn bilder på evigheter...

Jeg ser nå at jeg har glemt å legge ut bilde av en kjole/tunika som jeg strikket i vår. Det må gjøres.

Nå i sommer har jeg ikke vært hyperaktiv på strikkefronten, men noe har det blitt. Jeg begynte med en genser til meg selv. Et stort prosjekt, for meg, siden det var mønster jeg aldri har prøvd før.

Men det gikk veldig greit, og genseren ble ferdig strikket, og så lagt til sides... Nå er den ferdig montert, og en halskant pluss noe hekling (HELKING??? I need some help...) gjenstår, og så er den ferdig.

Jeg har også akkurat ferdigstilt en genser til storesnuppa mi. Den kommer det bilde av når jeg bare får rotet meg til å koble kameraet til maskina her.

Nytt prosjekt er på gang: Eliasgenser til nevøen min. Et prosjekt jeg var noget skeptisk til da jeg så mønsteret og diagrammene, men det går over all forventning.

*fortsettelse følger*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar