onsdag 20. juni 2012

Selskapskjole og bolero

Etter en del frem og tilbake, så kan jeg endelig si at nå er kjolen min klar!! Jeg sydde først en kjole som dessverre ble for liten. Slikt som skjer. i tillegg så slet jeg veldig med et veldig levende stoff i den, så resultatet ble ikke all verden heller. Men kjole skulle jeg ha, så jeg gikk i gang med en ny.

Masse jobb med denne, men du verden så artig. Og ekstra artig når jeg blir så fornøyd med resultatet.

Jeg fant også ut at jeg måtte ha en liten bolero til kjolen, i tilfelle kaldt. Tenkte på å kjøpe en, men så fant jeg dette stoffet som passet så godt til kjolen, samt en veldig enkel oppskrift, så da ble det så jeg sydde en selv.
Bittelitt trang over ermene, men ikke verre enn at det går.









1 kommentar:

  1. Flott kjole i nydelig farge! Og boleroen passet perfekt til :)

    SvarSlett