søndag 9. juni 2013

Litt strikk igjen

Nå er det lenge siden jeg har lagt ut noe her i bloggen, men det betyr ikke at jeg ikke har gjort noe. Er bare jeg som er alvorlig sløv til å legge ut her...

På strikkefronten så har jeg hatt endel balle i luften. Noe "være med ungene på trening strikking", noe som da er enkelt og som ikke krever at jeg ser på mønster hele tiden, og så  noe som har krevd litt mer.

Det jeg har ferdigstilt er disse tre tingene: Lue og skjerf, pluss en deilig kortermet genser. Lue og skjerf var type kjedelig og tidkrevende å strikke. Hundrevis av masker, og ikke noe spennende mønster. Genseren derimot, den var moro. Ikke at det var så mye mønster i den, men fordi at den er strikket sidelengs, og jeg var vel kommet halvveis på den nærmest, før jeg forsto hvordan den skulle bli. Spennende, på en sær måte.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar